Esn1234 Merhaba yoyko marka bebek arabası kullanan anneler varsa memun olup olmadığını paylaşabilir mi acaba
Serifeisitmir Esn1234 canim o markayi denemedim ama yy marka aldik cok memnunuz bir bak istersen yybebekarabalari instagram adresi
sinefil Esn1234 1 yıldır yoyko City kullanıyorum çok memnunum kışın bile her güneşli günde çıkarıyorum buna rağmen sağlam
Cigdm Esn1234 yoykoda bu modeli çok sevdim bende bunu almayı düşünüyorum [url=https://hizliresim.com/xlOYfW][img]https://i.hizliresim.com/xlOYfW.jpg[/img][/url] Ama Pierre Carden ide çok sevdim karar veremedim [url=https://hizliresim.com/8GhAWx][img]https://i.hizliresim.com/8GhAWx.jpg[/img][/url]
Buss_ Merhaba henüz kullanmaya başlamadım ama görüntü ve kalite olarak gayet güzel. Ev içinde biraz denedim sürüş olarak nasıl diye bi sıkıntı yok rahattı ama dışarda sürmek fark eder mi bilemem 😃
Esn1234 Buss_ peki hangi çeşidini aldınız çok çeşidi var ben ilk olarak ultimate bakıyordum ama şuan city ve ultimate arasında kararsız kaldım
minikprensesimmm https://www.hepsiburada.com/yoyko-luxury-travel-sistem-bebek-arabasi-3-in-1-kahve-rose-p-HBV00000SN9WF?magaza=Hepsiburada biz bunu aldık indirimdeyken evdedir parçalarını birleştirdik. Biz beğendik şahsen tekerlekleri frenleme sistemi çok güzel kullanışlı hafif tek elle açılıp kapanıyor da
Esn1234 Tekerlekleriyle ilgili forum sitelerinde çokça olumsuz yorumlar yazanlar olmuş kırılıyor bilyeleri düşüyor vs diye kararsız kaldım görüntü olarak bende çok beğendim çok kaliteli duruyor