Beyza-nur21 Bugün Randevum vardı 38 haftalığım doğum pozisyonu almış ama kanala girmemiş dedi acaba yapabileceğim bişey var mı yoksa kendiliğinden mi olacak bişi
arisin_annesiii Beyza-nur21 benimde kafası rahime girmiş ama bebek daha göirmemiş dedi. Acaba sezeryan sebebi mi bu
Babymomannesi Beyza-nur21 canım benimde girmemişti hatta darlığım vardu biraz squat yaptım hem aşağı inmiş hemde bir parmak açıklığım var öneririm
Gulsurmeli Beyza-nur21 Ben egzersiz olarak yapıyorum doğuma daha var geçen hafta bacaklarım benden bağımsızdı sizde çok yüklenmeyin gerekirse bir gün durup birgün yapın, üst bacaklar çok ağrıyor 😇
Beyzan Beyza-nur21 ben hamile pilatesine gittim ama inmedi kanala 9 ay boyunca yatan arkadaşımın bebeği kanala indi 🤷🏻♀️ sanırım biraz bas çevresi ile de alakalı bir durum
Babymomannesi Yeni474747 valla aklıma geldikçe yaptım bi kaç hareket vardı aklıma geldikçe yapıyodum bir de bağdaç kurup oturuyorum onuda annem söylemişti 😂😂
Yeni474747 Babymomannesi doktorum da yemek yerken normal otururken hep bağdaş pozisyonunda ol demişti 😌