Ogretmenanne11 muayene oldugum hastaneye gelıyordu 750 tl aldılar ama kuruşuna kadar hakedıyor bence. Herşeyine tek tek bakıyor göremediğine dönüp defalarca uğraşıyor ve adım adım anlatıyor, diğer doktorlar gibi 20 dk yarım saatte ne gorebılırsem tamam diyen biri aslaa değil. Muayene sonunda sorularına sabırla açıklayıcı şekildede cvp verıyor. Aşırı pozitif biri. Asistanı bile öyle gerisini siz düşünün :)