Kızlar adetin 11. Günü yumurtlama gördüm 11. Ve 12. Günleri değerlendirdik. Ovulasyona devam ettim. Dün gece yaptığım test oldukça silikken biraz önce yaptığım test tekrar koyulaşma ya başlamış. İlişkiden şu an sadece 4 gün geçti. Kanamalı akıntım var bir iki damla kanla yani. Kasığımda ağrı var geçmiyor sabahtan beri. Özellikle sol tarafım yumurtlama da öyleydi sol tarafım ağrıyordu en çok. Şimdi ovulasyon testim tekrar neden koyulaşıyor olabilir 😏
Önceki ve şimdiki testleri aşağıya ekliyorum
Bunlar öncekiler https://imgyukle.com/i/NxlABx
Buda şimdiki https://imgyukle.com/i/NIEa4x