Bilge44 nasip olursa 15 marttan sonra gelir dedi doktor. Evet önü yaz oluyo. Gerçekten hiçbişey bilmiyorum yorgan aldım bol welsoft battaniyesi var okadar. Yaşayarak öğrencez sanırım nasipse. Napalım sağlıkla kucağımıza alalımda deneme yanılma olarak devam ederiz yolumuza😊 sizindemi ilk