Mugehkc busracekerr bn dış gebelik gecırdımde hamıleliğin bası dıye dusunmustu doktor sormuştum zararı olmaz demıstı
Bilge44 busracekerr Bana da yazdı doktorum mide yanması için bir nebze olsun rahatlatıyor. Zaten gebeler rahatlıkla kullanabilir. Doktorum o kadar temkinli ki bana bulantı ilacı bile yazmadı ilk aylarda ama Gavisconu hemen yazdı yanma var deyince 👍🏻🧴