afrasil açılmadı kuzu zaten doğuştan tek tüpüm varmış yarım rahimimim varmış yani yarısı var yarısı yok diğer tüp de açık ama yumurtalıga ulaşan uç kısmı kapalı🤷♀️🤦♀️ sonuç ne dersen tüp bebekle 2. Denemede hamileyim Elhamdülillah 🤲 ameliyat oldum orda da açamadılar tüpü doğuştan kapalıymış