Selam kızlar beni tanıyanlar , merak edenler var ve çektirmek isteyenler içinde bir paylaşım yapmak istedim . Öncelikle benimki çok zor geçti çok bağırdım ağladım herkesinki böyle geçecek diye birsey yok korkutmak istemem ama yalanda söyleyemem . Acı eşiğiniz , tüplerin durumuna göre vs değişiklik gösterir . Ben 2. Girdim ilk içeri giren kız çok bağırdı çok korktum ağlamaya titremeye başladım . İçeri girdim hemsireye ben çok korkuyorum bayanı duydum dedim onun tüpleri kapalıydı açmaya çalıştk o yüzden dedi rahatladm yattım . Spektulumu yerlestirdi uzun bi demir var onu içeri sokup birşeyi mandal gibi kıstırıyor ama nereyi anlamadım çok acıdı sonra ilacı verdi tüplerden birine gitti diğerine gitmedi , 2. Kere ilacı verdi ikisinede gitti , hemşire son kez dayanabilir misin açılmışken tam açılsın dedi bi yandan ağlıyorum bi yandan dayanırım diyorum 3. Kere ilacı verdiler . Sonuç olarak tüpümün birisi kapalıymış ve açıldı . Çok zorlandım inşallah çektirmenize gerek kalmaz , kalırsa da sizinki iyi geçer .