Onsekizinciharf Kızlar 5 buçuk aylık oldum, 2 gündür her gün burnum kanamaya başladı sizinde böyle oldu mu??
Nzl24 Onsekizinciharf canım doktoruna danış yinede ama hemen hemen aynı ayda benimde oldu 1 hafta falan sürdü sonra kendiliğinden geçdi önemsencek birşey değil demişdi doktorum bana kanbasıncımız yükseldiği için oluyomuş bide ilave kan ilacı aldığımız için
Abdbahar Bu durum normal kılcal damarlar genişlediği için çatlayıp kanıyor oluk oluk akmıyordur ama içten benim tahminimce benimde öyle idi .için rahat etsin de gözük
Nzl24 Onsekizinciharf aynen canım öyleymiş kandaki basıncın artmasına bağlı birşeymiş malesef baya baya kanıyodu benim 1 hafta hergün kanadı ama sonrasında geçdi inşallah seninde öyle olur çok uzun sürmeden geçer hemen
BurcuGztok Canim tansiyon problemin baslamis demektir bu ! Benim 7ci ayda basladi cok onemsememistim gebeliktendir deyip gectim. Nstde tansiyon problemim ortaya cikti cok gec kalmisim doktor baya kizmisti. Gebelik zehirlenmesine yakalanabilirmisim. O zaman tansiyonum 15lerdeydi simdi alfamed diye ilac kullaniyorum yukselmesini durdurduk.. Bu sebepten dolayi malesef sezaryen oluyorum :( ihmal etme sakin doktoruna gorun
Onsekizinciharf BurcuGztok Ben de tansiyonumu kontrol ettireyim o zaman canım çok sağol, gecmis olsun bu arada insallah hayırlı doğumlar olur
Deletedmom15257 Onsekizinciharf cnm benimde sabahları hem burnum tıkalı hemde kan azcik geliyo bence normal korkmamak lazım
Onsekizinciharf Deletedmom15257 benim genelde akşamları oluyor canım da az değil birden akmaya başlıyor. Normaldir hamilelikte diye tahmin ediyorum
Onsekizinciharf Deletedmom15257 1 hafta var canım, doktora sordum da tansiyon normal olduğu sürece endişelenmene gerek yok dedi, KBB doktoru damarları yakiyorlarmis eğer uzun sürerse