Kan ilacı olarak Gyno ferro sanol hap kullanıyordum ama beni mahvetti. İlk 3 ayda bir defa bile midem bulanmamıştı kusmamıştım bu ilaç beni mahvetti yemek yemeyi istemiyordum kusmak istiyordum sürekli. Doktoruma söyledim durumu, ilacımı Komferfol şurupla değiştirdi. Fakat bu nedir ? Berbat bir tadı var paslı Demir’i yalasam daha iyi, yine de sabredip içiyorum 4 gün oldu, sürekli midem bulanıyor hiç bir şey yiyemiyorum çünkü yersem daha kötü oluyor, yemesem açlıktan midem yanıyor. Yani aklım almıyor ilk 3 ay en ufacık bir mide bulantısı yaşamamıştım. Acaba bulantım geç falan mı başladı böyle bir şey olabiliyor mu acaba 😅 sorun bende mi kullanan varsa deneyimlerinizi merak ediyorum …