Eyllgltknn 31 haftalık hamileyim rahim ağrısından uyuyamıyorum dönemiyorum. Hiç bir işimi yapamıyorum çok kötü durumdayım. Böyle bir sorun yaşayan arkadaşlar yardımcı olur musunuz erken doğum olacak diye çok korkuyorum.daha çok erken
Minikasya Eyllgltknn Rahim değil ama genital bölge yani üst kısımlar varya oralarda çok ağrım var benimde. 25.haftadan beri bugün 30 olucam halende devam ediyor tam gaz. Aynayla baktım şişmiş. Doktor ödem oluşmuştur dedi
Edaunsar Eyllgltknn canım bende aynı problemi yaşıyorum gece sağa sola dönerken resmen ağrıdan ağlama derecesine geliyorum doktoruma sormuştum normal bı sıkıntı yok dedi rahim ağzını felan ölçtü bi sıkıntı yok dedi olabilir bebek baskı yapıyordur dedi
Erdem2121 Eyllgltknn bende aynı durumdayım. Şuan bile rahim zonkluyor. WC oturup kalkmak sağa sola dönmek eğilip kalkmak işkence. Bebek ters ve hareketleri hep aşağıda yukarda pek hareketini hissetmiyorum.
efruzzz Eyllgltknn bende de ayni agrilar var vajinamda hamile kaldigimdan beri var ama son haftalarimda artti siddeti kasilmalar hissediyorum yalanci sancilar muhtemelen asil sorunumuz agri degil de bebegime birsey olacak mi korkusu ilk zamanlar hep dusecek mi simdi erken mi dogacak hep bi kuruntu icindeyiz insallah sag salim kucagimiza aliriz hepimiz 🤲
Eyllgltknn Minikasya evet benimde o haftalarda başladı ama bu kadar şiddetli değildi. O yüzden korkuyorum
Eyllgltknn Erdem2121 Aynı durum bendede var bir yerde toplanıyor ve son zamanlarda çok az hareketlerini hissediyorum 😔
Eyllgltknn Erdem2121 bende hareketlerini çok aşağıda hissediyorum Çarşamba günü kontrolüm var inşallah bir sıkıntı yoktur. Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Eyllgltknn Aynı durum bendede var bir yerde toplanıyor ve son zamanlarda çok az hareketlerini hissediyorum 😔