Gnlozbk rica ederim ben zannediyordum ki şekerli bişey yedikçe bebeğim hareket ediyor seviniyordum doktora da söyledim hiç su fazlalığı veya bebekte bende bi belirti yoktu. Şeker testi yapalım sana ne olur ne olmaz tatlı yeyince aşırı hareketleniyorsa dedi sonuç insülin kullanıyorum. Meğer bebeğim içimde can çekişiyormuş çok üzülmüştüm şimdi çok hafif meyveler yiyorum beyaz undan yapılmış şeyleri çok nadir tüketiyorum çok protein tahıllı karbonhidrat ile besleniyorum ve mutlaka yoğurt kefir süt peynir günde 4 porsiyon süt ürünü tüketiyorum şekerim ilk başlarda dengesizdi artık dengelemeyi de öğrendim bebeğimin hareketleri yine var ama tatlı yemesem de var o beni mutlu ediyor çünkü eğer şekeri ye ye yükleseydim bebeğin vücuduna doğumdan sonra hipoglisemiye girip sıkıntı çekiyorlarmış. O yüzden birkaç hafta dayanıp tatlı yememeyi tercih ederim ve şeker testini de yaptırdığım için çok memnunum🙏🏼 Doktorum çok iyi sağolsun azcık ipucundan herşeyi tahmin edebiliyor 🤲🏼