Esraadem yok Canım aksine çok önemli bence yaptırmalısın bebeğin gelişimi için sonuçta ben 25. Haftamda yaptırdım devlette ücretsiz, sadece kantinden 12 tl gibi bir fiyatla gazoz gibi yapmışlar zaten içeceği elmalıydı hatta onu aldım 😁bir içmeden bir de içtikten bir saat sonra kan verdim sonucumu aldım büyütülecek bir konu değil google da Elmalı Glikosal yazarak bulabilirsin aynı gazoz ağırda değil