Benim de 2. Doğumum olacak 37+1 oldu bebek ikisi de kız çok sancı çektim ilkinde bunda çok korkuyorum doktorum asla ilki gibi olmaz daha kolay olur kıyaslama dedi. Annem de ilkim zordu 2. Doğumumda sancım yarı yarıya düştü ilki gibi olmaz diyor bende çok dayanamaz gibi olursam epidural yaptıracağım yada direk sezeryan böyle rahatlatıyorum kendimi Allah herkese yardım etsin sağ saglim kucağımıza alalım inşAllah