Zeynocel 1 saat değil daha doğrusu 2 saat için eğer önerliyorsa önerliyor bu sayma işlemi. Keza ben biç saymadım saymıyorum. Doktoruma da söyledim saymadığımı. Bu kadar buhranlarla dolu bi dünya varken bir de bu sayma işleriyle kafayı kırmanın doğru olmadığını söyledi gülerek. İç güdüsel olarak zaten onun vurup vurmadığını hissedeceğin için hareket halinde olup olmadığını da sen anlarsın dedi. Keza ben de öyle yapıyorum. Mühim olan 2-3 saat aralığında hiç oynamadıysa bu saat sonucunda bir şeyler yiyip sol tarafınıza yatıp bekleyip dinlediğinizde gene hareket yoksa işte ozaman bana gel dedi doktorum. Bu hareket durumu her cocuğa göre değişiyor ben mesela hangi saatlerde uyuduğunu uyandığını biliyorum ve oyuzden uyku saatlerinde vurmamasını normal karşılıyorum. Keza doktorun dediğini gibi iç güdüsel olarak her vurmasını iş arasında bile anladığım için hiç sayma işine girmedim. Doktorumun desteklemezi de rahatlattı beni. Bebeğinizin karnınızdayken de bir huy ve karakteri var onu tanımaya çalışın 😇