Başından beri normal doğum isteyen ben Bugün 39+3 de gittiğim kontrolde yine belirti yok. Nst de sancı çıkmadı ve kızımında kilosu 3,720 olmuş. Beklemek günden güne zorlaştı. E bugün karar değiştirip sezeryan istedim. Çarşamba günü kavuşacağım kızıma. Aynı durumu yaşayan var mı?