Merhaba hanımlar aşılamay tedavisiyle hamileyim şuan 8+1 im 2 Aydan beri hiç yemek temizlik yapmadım eğilip kalkmadım bugün ilk defa yemek yapdım ama kendimi yormadan incitmeden yinede hemen belim ağrımaya başladı sizler yemek yapıyo musunuz ne durumdasınız doktorunuz ne diyo bu duruma 🙏