Mehtapkz bana da tuz yeme diyenler vardı.Ben normalde kendime salata yapsam veya yemek yapsam hiç tuz atmam.Hatta yeni evlendiğimde eşim çok gülmüştü,hastane yemeği gibiler diye 😃 hala da atmam tuz filan,alışmamışım çocukluktan.
Havaların sıcaklığındandır diyor annem.Yaklaşık 3lt şu içiyorum,balonluk bir şişme yok ama ayak numaram değişti yüzükler olmuyor sıkıntıya gelemiyorum.