Esma-demirr Kızlar merhaba ovulasyon testi yapıyorum yumurtam 1 kere çatladı adetime 5 gün kala kasiklarim da batma gibi bi ağrı vardi bir daha tet yapayım dedim. Ve testte t çizgisi c çizgisinden Bayaa koyuydu. Bu ikinci çatlama olabilir mi
EsrSvm Esma-demirr Olabilir canım ama yarında aynı şekilde çıkarsa erken gebelik testi yap mutlaka ya da adetini bekle 🌸☺️
Esma-demirr EsrSvm canım 6 martta yaptim çift çizgi koyuydu 7 sinde birazcık acıktı. Bugünde yaptim dünle aynı
Esma-demirr EsrSvm doktorum sabırlı ol adetin geciksin diyo ama 1 yıl 10 aydır bekliyorum. Bi kere Dış gebelik te geçirdim 😒
EsrSvm Esma-demirr Allah’ım inşaallah nasip eder canım benim.Benimde 19 ay oldu ama sebepsiz hiç hamile kalmadım.Seni çok iyi anlıyorum.İnşaallah hamilelik haberini paylaşırsın bizlerle 🤲🏻❤️
Esma-demirr EsrSvm insallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin çok zor bir süreç. Bide hiç bir sebep olmadan olmaması daha zor