Stmom kesinlikle insan farklı görüş arıyor çok çok iyi anlıyorum sizi. Ben normalde buralı değilim memlekette bile doktora gittim. Bursa yetmedi😄 ki bursada da farklı farklı doktorlara gittim. Pembe maviden tuttum jimere kadar. İçiniz rahat edene kadar doktor arayabilirsiniz. Hani bazılarınyor ne gerek var bu kadar doktor gezmeye diye ya. Bir de onu bana sorun diyorum onlara. Siz benim yaşadıklarımı yaşadınız mı? Siz benim psikolojimi biliyor musunuz? O yüzden en doğal hakkınız doktor araştırmanız, isterseniz 40 tane gezin yeter ki içiniz rahat etsin🌸 bugün mü gittini siz ben d ebugün hastahanedeydim. İnşallah gönlünüze göre olur😊 İnşallah en yakın zamandagüzel haber verirsiniz bize🤲
Amin inşallah çok teşekkür ederim 🤲❤