Ada01 Kızlar bebeğimi çok az hissediyordum gece 3 te başlıyordu genelde yer daraldığı için diyordum ama dünden ber acayip hareketli gece gündüz yemek yerken yürürken hep hareketli doğumun yaklaşması ile bi ilgisi varmı acaba 😊
TuanaaOsii Ada01 yaa bugunn bende aynı seyi yasadım biliyor musun son 1 haftadır cok az hareket ediyordu yeri dar biliyorum ama cok kafama takıyordum bugun prensesim kıpır kıpır sabahtam beri bende 38+1 im 🙈🥰
Ada01 Emel91 ya ben biran önce kucağıma almak için çok heyecanlıyım bişey olunca acaba bugün mü gelecek yarın mı diye düşünmektende uyuyamıyorum😅
Ada01 Emel91 38 haftalığız artık bekliyorum heran gelebilir diye tabi son adet tarihime göre doğurmuş olmam lazım 😅 ama ilk ultrasonda söylenen tarihi baz alırsak 38 haftalığız
Karaytu Ada01 bizde 38 + 4 olduk ama ne gelen var ne giden var son on gün tekmeler bazen çok keskin oluyor 😀
Emel91 Ada01 2 haftadır kontrolümde her an gelebilir dediği için beklemedeyiz ama bugün 40. Haftama girdim ses yok 🙄 bu akşam kontrolüm olucak merakla bekliyorum burda da okuduğum yorumlarda sancı olmadan doğuma gidenler olmuş bu da biraz daha stres ve heyecan yapıyor
Ada01 Karaytu doktor her kontrolde haftaya tekrar gel ama bu hafta içinde de gelebilir demese bu kadar heyecanım olmazdı belki 40. Haftayı beklerdim inşAllah çok bekletmez bebişlerimiz son haftalar 9 aydan daha uzun geliyor😂