Merhaba kızlar,
Epidural normal doğum yapanlar tecrübelerinize ihtiyacım var. Doğumda nele hissettiniz neleri hissetmediniz? Bebeğin doğduğu anı hissedebildiniz mi mesela yada kesik varsa kesme esnasını ve dikme esnasını ? Sonrası için ağrı acı ne durumda idi ? Ertesi gün ağrınız çok oldu mu ? Birde doğum sonrası yine kontrol edildiniz mi hastaneden çıkmadan mesela ?