OzgeSahin2 Hay Allah razı olsun tam bunu arıyordum belki yardımcı olan olur :( sol kaburgam şu an öyle bi ağrıyo ki sanki içten bıçak batıyo ne sol tarafıma yatabiliyorum ne uzun süre oturabiliyorum bugün başladı ve çok ağrıyo ayakları yukarda demişti doktor o yüzden mi bilemiyorum ama bugün başlaması tuhaf 1 aydır yukarda çünkü