Pln01 Eceatesx kesinlikle Ebru tarım ben adanalıyım İzmir’den geldim sırf Ebru tarım için 750 gibi bir fiyattı yanlış hatırlamıyorsam işinin ehli ve çok temiz bir klinik kullandığı ultrason cihazları bebeğinizin herşeyini gösteriyor çok güzel pozlar veriyor size 🤗
mombaby46 Eceatesx şanlıurfadan gidip ebru tarıma yaptırdım. Daha önceden de ebru tarıma muayene olmuştum gerçekten çok başarılı bir doktor. Nakit 750, kart ile ödeme de 800 TL ücreti
Haticee0393 Ben çok araştırdım Hatay da yaşıyorum ama en iyi doktorlar Adana da ayın 17 de Ebru tarıma gideceğim inşallah kim gittiyse mükemmel sonuçlar almış herkes çok memnum 2 doktorumda bana onu önderdi zaten fiyat olarak 750 TL istiyor
ZeytinTanesiAnnesi Haticee0393 Hatice hanım merhaba bende payasta yaşıyorum ayın 17sinde Ebru tarıma gideceğim detaylı usg için İskenderun da doktorum Süleyman arslan önerdi kaçıncı haftanız da gidiyorsunuz ?
Haticee0393 ZeytinTanesiAnnesi merhaba 🙋🏼♀️ 22+ 5 olmuş oluyorum geç değil mi diye sordum ama daha iyi olur dediler
ZeytinTanesiAnnesi Haticee0393 21-24 arası daha sağlıklıymış galiba tüm organlarını görmeleri açısından aynı gün Prada olacağız öyleyse inşallah sağlıklı olduklarını öğrenir döneriz 🙏🏻
Sude_halil Eceatesx inci hanım ve tutku hanım var cnm ben inci hanıma gircem ama normlde 450 liraymış benm kendi doktorum orayla anlaşmalı olduğu için 250 dediler