Diyatom cok fazla kullanıyorm :) 2. El diil ama alınmıl farklı sebeplerden kullanılmamıs olan ürünleri tercih ediyorum sıkıntı olmuyor olsada zaten iade olayı cok kolay siz birşey alırken herşeyi sorun ama cnkü ürün elinize geldiğinde sorunluysa ve ssatıcı özrünü söylemediyse iade oluyor