esdemom
esdemom canım bu konuyla ilgili buraya en çok yazanlardan birisi benim sanırım. 17.haftama girdim bu zamana kadar öyle zor geçti ki günde 9-10 kere kustum midem su bile kabul etmedi. Kendi evimde sürekli kötü koku var gibiydi 2 ay annemde kaldım. Evime eşya almak için uğradığımda bile ağlıyodum eşime çabuk gidelim burdan diye. Sürekli serum taktırdık o da 2 gün rahatlatıyodu. Bulantı ilaçları bana asla fayda etmedi. Ayva,kraker,galeta,leblebi yogurt ne denediysem fayda etmedi:) dediğim gibi 17.haftadayım daha yeni azalmaya başladı. Sabahları kusuyorum sadece. Kendini suçlama malesef bizim hormonlar aşırı tavan yaptı demekki sabredicez♥️