Merhaba. 11. Haftadayım ama 5. Haftadan beri bulantı ve kusma sorunum vardı. Reflüm var bununda etkisi mutlaka vardır. Sabah ve gece kusmalarım rutin oldu ama son haftalarda aşırı koku hassasiyetim var ve doğru düzgün hiçbir şey yiyemiyorum sürekli bulantım var. Anormallik bende mi yoksa ? Bu konuda fikri olan var mı ?