Meli41 Kızlar az önce eve gelirken ayağım kaldırıma takıldı ve diz üstü ellerimi yere koyarak düştüm . 8+5 hamileyim . Benzer durum yaşadınız mı bir şey olur mu 😞
BegumIscanTunc Meli41 17 haftalıkken evde merdivenleri inerken 3 basamak poposu üstü düştüm Allah’a şükür bişey olmadı doktoruma yazdım acile gel bakalım demişti ama dediğim gibi bir sorun olmadı Allah’ın izniyle
Adosum_34 Meli41 bende düştüm benimki daha kötü oldu hatta makineden çamaşırları çıkarim derken iki bacagımda ikiye ayrıldı resmen
Kardln1 Meli41 bende düştüm sizinle aynı hafta da 8 +5 te merdivenden. Ama şükür bebeğimde bi sıkıntı olmadı. Şuan 16 olduk 😊
Minikkalbim Bende sırt üstü düstüm hemde baya sert 10 haftalık felandm galiba çok sükür bisey olmadı ..😊 rabbim koruyor .. ins sana da bebisede bisey olmaz ama icinde endise varsa yinede bi acile git kalbini duymak iyigelir 😊
Suleylul @Meli41 düştüm canım yere çakıldım ama elimin üstüne bacağım soyulmuştu şükür bsey olmadı 7 haftalıktım
Yasemin0518 Meli41 bende düştüm 33 haftalıkken pazar çıkışında eşimleydim eşim öndeydi ayağım kaydı sert bir şekilde popomun üstüne düştüm panik yaptım hareketlerini hissettirmek istedim kalbini duymak istedim. Doktoruma gittim bebeğin kasıldığını korktuğunu söyledi serum bağladılar biraz rahatladım
Kardln1 Meli41 ama mutlaka doktora görünmelisiniz. Hatta bazı doktorlar yatış veriyormuş bu gibi düşmelerde. Ben sağlıkçı olduğum için yatış vermedi bişey olursa gel hemen dedi
Pln01 Meli41 korkma canım bende düştüm hemde merdivenden düştüm doktorum karnının üzerine düşmediğin sürece korkma dedi ve leke gelip gelmediğini kontrol et amniyon sıvısı çok mucizevi koruyor bebeği geçmiş olsun 🤗
Gul2528 Meli41 bende düştüm 23 haftalıkken dizlerimin üstüne ayağım takılmıştı şükür bişey olmadı dizlerim morardı sadece bide elim acidi
Mervekklkdmn Meli41 Ben de balkonu yıkarken ayağım kaydı kıçımın üstüne sert düştüm daha 5 haftalık hamileymişim haberim yoktu çok şükür bi şey olmadi ertesi günü öğrenmiştim hamile olduğumu. Siz de dikkat edin lekelenme felan olursa mutlaka doktora görünün
Gzydn Bende 7-8 aylıkken bir çukura düşmüştüm çok korkmuştum doktora gidecektim annem abimle hamileliğinde kamyonun hafifçe çarpıp savurdugunu anlatmıştı sonra birsey olmaz dedim oğlum 3 yaşında çok şükür hicbir sıkıntımız yok
Burcu4135 Meli41 bende 6.haftadaydı sanırım baya fena dusmustum. Bırsey olmadı. Ama yıne de doktoruna danış.
Mom97 Meli41 ben 20 haftalıkken düştüm banyoda kayıp doktoruma mesaj attım yarın hemen gel bakmam lazım dedi şükür bi sorun olmadı bir daha banyoyu hep eşime yıkattım 😕
zeyzeyyyy Meli41 korkma bir şey olmaz Allah’ın izniyle ben 12 haftalıkken tansiyon düşüklüğünden bayıldım baya sert bir şekilde düştüm kafamı çarpmıştım yüzüm morarmıştı şimdi 34 haftalığız çok şükür 🤲🏻❤️
miskokulum1 Meli41 ben evin içinde temizlik yaparken elektrikli süpürgenin kablosuna takıldım ve 2 metre uçtum resmen. Allahtan koltuğa denk geldim🤦♀️
ikimelekannesii22 Meli41 Allah sana o bebeği nasip ettiyse ne olursa olsun bişey olmaz nasip etmediyse sürekli yatsan bile alır canım benimki öyle oldu çünkü 😞
eebru- Meli41 tüp bebek ile hamile kaldim trasnferden sonraki günün sabahı yataktan düştüm 😂 15 haftalik oldum çok şükür
Meli41 eebru- ben de öyle banyoda kaymıştım bi de ikinci günü . TBi kimseye söyleyemiyorum bu olayları 😅