Himom Arkadaşlar gebelik okuluna kayıt olmayı düşünüyorum ne şekilde oluyor ve refakatçimi nasıl kayıt ettiriyorum lütfen bilgi verir misiniz
Beyziikoo Himom Kaydeden ebeler var onlara mesaj atıyorsunuz ya da hastaneyi arıyorsunuz oradan yardımcı oluyorlar. Mart dersleri başladı. Marttan sonra sanırım eğitim olmayacak ama tam emin değilim.