38+2 haftalık hamileyim nasipse çarşamba günü sezeryan doğum yapıcam bu sabah tahliller için hastaneye gittim hiç bir sorunum yoktu ağrım sancım vs nst ye girdim orda da birşey çıkmadı ama eve geldim adet ağrısı gibi ağrım oldu ve hiç geçmiyor yatıyorum yine geçmiyor sanki birden adet olacakmışım gibi şiddetli ağrıyor doktorumun özel numarası yok o yüzden arayıp soramıyorum sizce neden olabilir böyle birşey korkulacak bir durum söz konusu olabilir mi ?