38+4 teyiz ve 3-4 gündür bende nezle grip yaşadım malesef, son haftaların ağırlığına buda eklenince extra etkilendim ama sık sık paça çorbası nane limon, bol C vitamini ile bol su şeklinde neredeyse atlattım sayılır. Yoğun baş ağrılarıma parol içmemek için çok mücadele ettim ama Allah yardım etti geçti çok şükür darısı sizlere çok çok geçmiş olsun.🤲🏻