Saripapatyam1 2 hafta sonda kontrolüm var 12 haftalık oluyoruz. Cinsiyeti öğrenir miyim çok merak ediyorum kızımı 12 haftalıkken ögrendim bu bebişi de gidince öğrenir miyim acaba siz kaç haftalıkken cinsiyeti öğrendiniz?