Gizem957 hayır ben senın okuduğun posta yorum yaptım sen olayı yanlış anladın şimdi tansiyonun yok ama sen dikkat etmiyor tuzlu yıyorsun yükselir
diyelim bebekte direnç ve çektik var akışında kordonda dikkat etmezsen yükselir benım bebegımde var direnç ama oynamıyor tansıyon neden ben nerdeyse 0 yakın tuz tüketiyorum canım
sen her gördüğüne takılma herkeste aynı olacak diye bişi yok birinde şeker var sende olacak illa demek degıl olabılırmı evet ama olmadan düşünme🥰