nazliakdag35 bende 17 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ne sezeryanla ilgili birşey dinliyorum yada izliyorum nede normal doğumla ilgili birşey izliyorum dinliyorum doğuma sıfır bilgiyle giricem inşallah en sağlıklısı bu herkes kötü tecrübelerini paylaşıyor çünkü kimse sakin ve normal doğum yapmamış gibi felaketleri anlatırlar bence sizede tavsiyem bilmediğiniz hakkında fikir sahibi olmadığınız birseyden asla korkmazsınız gerek yok bırakın o an siz tecrübe edinin , bu normal birsey doğum herkes doğum yapabiliyorsa bizde allahın izniyle doğururuz kimseye kulak asmayın
Bizim türk milleti sever çünkü felaketleri