Morvy
Bana doktorum bilimsel olarak ilk trimestrda aşerme normal daha sonrasında kaybolur gider demişti ama benim ilk hamileliğimde hiç aşermedim son ay salatalık turşusu istedi o kadar çok canım istedi ki sanki yemezsem ölücek gibi hissetmiştim 😂bu hamileliğimde de daha 8. Haftadayım 2 haftadır bi anda acı istiyo canım başka birgün peynir ekmek istiyo bi yandan da midem bulanıyor karışık yani😁