SosyeteMantisi benim de oldu hamileliğimi ilk öğrendiğimde testle konuşuyodum o kadar ki sonra 1 hafta hamile kaldım ağlamaktan helak olmuştum ulturason fotoğraflarına bakıp alıyodum patik almıştım onlara bakıp alıyodum. Sonra 1,5 ay sonra rabbim tekrar nasip etti 13+0 bugün diğer bebeğimi unuttummu asla bazen akılıma gelince bile ağlıyorum ama Rabbim nasip etti üzülme stres yapma olurmu demesi kolay ama üzülme.