Gul2808
Seninle aynıyız en son doktor 11 ocak adet tarihimle gebeliğin uymadığını söyledi. Yumurtlama gününü biliyor musun? O günden hesaplayınca tam tutuyor benim belki senin de öyledir geç döllenme olduğu içindir canını sıkma insan çok üzülüyor elinde olmayarak ama umarım bebişini görürsün daha 5+4 dediyse doktor oluşmaya başlamıştır bebiş yakında gösterir kendini doktorlar hep olumsuz konuşuyo umutlandırmamak için sanırım, benimki de öyleydi boş gebelik olabilir mi dediğimde bişey diyemem demişti