Ben hiçbir şey yapmadığım halde açılmam vardı ama sancılarım çok olduğu için korkup dayanamadigimdan mecbur sezeryana alındım. Hakkında en hayırlı doğum hangisiyse o olsun kuzum. 🤲🏼 Açılmam yok diye üzülme bir anda açılır yada suyun gelir hiç belli olmaz