İlk doğumum olacak kız bebek erken gelir dediler ama keyfi yerinde diyor doktorum 41 i doldurmayı bekleyeceğiz kendiliğinden gelmezse dedi 🙈Ama ben özellikle akşamları inanılmaz baskı hissediyorum aşağı doğru canımı acıtacak kadar nst de düzenli sancım falan yok bu sancı sayılıyor mu anlayamıyorum bilen yaşayan arkadaşlar yardım eder misiniz🙏🏻