Nursima2709 doktorum birşey söylememişti hiç ama ben kendim sormuştum kendisine önde gitmesinin ne gibi bir sonucu olur dedim. Erken doğum gibi bir riski yok genelde ama sadece iri olabileceği için sezaryen olmak zorunda kalabilirsin dedi sadece. Geçen hafta 36.haftamdaydım bebek önde olduğu halde doktorum normal odaklı konuşmuştu ama ben sezaryen istiyorum deyince haftaya gün konuşuruz nst ye göre dedi yine tam gün vermedi. Bugün 37.haftama girdim muayeneye gittim nstye girdim ve sancı görünmüş biraz yola girmiş dedi ve haftaya pazartesiye net tarihi verdi. Öncesinde sorun olursa gel dedi ona göre sezaryen geri de çekilebiliyor tabi