Ugurbocegim Kızlar araniza yeni katılıyorum bende size danışmak istedim fikir verirseniz çok sevineceğim 🙏 Adetime 5 gün var ovulasyon testim silik çıkıyor koyu olursa gebelik var diyorlar silik olup gebe olma ihtimalim varmı sizce ?
Dilarass Ugurbocegim evet bende dün adetime 4 gün kala ovulasyon yaptım kopkoyu çıktı ardından hemen gebelik ve test pozitif :))
yagmur_544 Ugurbocegim evet ovulasyon testi ile gebelik testinden önce hamile olup olmadığınızı anlayabilirsiniz ☺️ Ben denemiştim ve adet gününe yaklaştıkça çizgi koyulaşmaya başladı. Adetime 4 gün kala gebelik testinde çok hafif ikinci çizgiyi görmüştüm ama ovulasyon testi koyuydu. Sonra kan verip öğrenmiştim ☺️
Dilarass Dilarass sanırım gebelik olması icin silik değil koyu olması gerekiyor ama koyu olmasına rağmen gebelik olmayadabilir :)
Yaseeeeeeee Gebelik Ovülasyon testinde belli oluyo diye duymuştum yani koyu renk olursa test gebelik var demektir yazmıştı biri bende denemiştim koyu renk çıkmıştı sonrasında normal gebelik testide yaptım oda pozitif çıkmıştı 😊
Dilarass Ugurbocegim teşekkür ederim canım yumurtlama gününü biliyormusun daha erken olabilir ondan siliktir belkide
Elayvzz Ugurbocegim benim de silik çıktı kan testi yaptırdım 19 çıktı 3 gün sonra tekrar yaptırdım 53 çıktı yani pozitif
haziranin25i Ugurbocegim ovulasyon testi lh hormonunu gösterir gebelik ise kandaki beta hcg değerinden anlaşılır. Adet gecikmesi yaşadığınız zaman t çizgisi c çizgisinden baya baya koyu çıkar ve buda hamilelik olabilir olarak yorumlanır. Zamanınız varsa eczaneye gidip test almanız yada polikliniğe giderek kan tahlili vermenizi öneririm.
Ugurbocegim haziranin25i adet günü öyle yapcam canım teşekkür ederim yorumun için de evde ovulasyon vardı merak ettim bu konuyu bir cok post okudum daa fikir ayrılığına düşüren bi konu acaba diyorum o yüzden 🤷🤷
haziranin25i Ugurbocegim ovulasyon testi kimisinde gösteriyor kimisinde göstermiyor o yüzden kan tahlili yada gebelik testi söyledim. 🤗 Rabbim gönlünden geçeni nasip eylesin 🌺💃🏻
Keremiko Ugurbocegim ben hamile oldugumu ovulasyon testinden ogrendim hazir dedim fazladan var deneyeyim adetime 3 gun vardi. Hafif bi cizgi gorunce gebelik testini de yaptim koyu cizgi cikti. 4 gun gecince kan tahlilinde kesin öğrendik. Varsa ya da alabiliyorsaniz bi gebelik testi alip bakin hayirlisi olur inşallah