Merhaba arkadaşlar tahmini doğumum temmuzun ilk haftası olacak daha erken olmazsa tabi, sizce hastane çıkışı nasıl olmalı? Neler almalıyız hep zıbın tarzımı yoksa yeni doğan olduğu için tulum ve uzun kollumu giymeli? Ona göre alışveriş yapmak istiyorum🥰