Mayis sonu haziran basi bekliyoruz bizde, ben 1 tane yenidogan set, 1 tane 3 lü takım, 2 tane de alt üst pijama takımı aldım. Temmuz kadar sıcak değil ama yinede sıcak olaack diye düşünüyorum.
1-2 tane yenidogan zamanında giyecek set alıp 3-4 tane 3-6 ay müslin tulum alabilirsiniz diye düşünüyorum. Müslin kumaşlar esneme yapmıyor hem bol bol giyer hem uzun süre giyer gerekirse ayaktan koldan katlarsiniz. Müslin serin tutar ama uzun kollu olsun, bol bol fileli atlet alın derim hangi şehirde yaşıyorsunuz mardinin sıcağı mi bursanın uludaginda mi yaşıyorsunuz:) bulunduğunuz şehir ve konuma göre alın derim. Fazla almaya da gerek yok yani eğer merkezde yaşıyorsanız mağazalara gerek kaldıkça uğrayıp alabilirsiniz ama koy kasabaysa riske atmaya da pek gerek yok diye düşünüyorum fikir sizde