bryc Allah analı babalı büyütsün inşallah ☺️ Bel ve adet ağrısı gibi ağrım oluyor demişsiniz, bende 2 gündür bu ağrıyı çekiyorum bugün doktora gittim NST de sancım çıktı. Doktor 2-3 güne doğum gerçekleşir dedi. Bu arada 37+6 yım sizin bu ağrılardan kaç gün sonra suyunuz geldi?