Bende hamılelıgımın basında kestırdım rahat edıyım dıye annem geldı bı dünya kızdı yok nıye kestırdın ıyı degıl kıme sordun da kestirdın falan ,dedım n’oluyo ya yok bebegın ömrü kısa olurmus "allah korusunda tabı "bunu bı tek allah bılır bence boş hurafe 🤷♀️