Niymet-hursever Bu haftalarda bebek hareketlerinde azalma yaşamak normal mi bebeğim iki gündür eskisi gibi keyifli oynamıyor 😞
gulfem_93 Niymet-hursever hareket azalması çok önemli bir durum aslında bende son haftalarımdayım doktorum özellikle hareketlerini saymamı ve azalma olursa acil gelmemi söyledi. Doktorunuza danışın mutlaka
UmayAsya Niymet-hursever benim 35 de azalma olmuştu hemen doktora gittim serum takılıp nstye baglandım o zaman hissettim hareket çok önemli ama doktorum 36 dan sonra hareket azlığı olabilir demişti tabi bu gitmemeniz için neden değil bence gidin hastaneye doktorunuz muayene etsin
Niymet-hursever gulfem_93 bilemiyorum pinpirk mi yapıyorum acaba diye düşünüyorum ama içimde hep kurt oluyor
Tatliskoo UmayAsya bende 36 +3 oldum bugun haraketi cok az bende endise etmek istemiyorum ama korkmaya başladım