Deletedmom202 ben mustelanın kreminden 2 kutu bitirdim şimdide yağını kullanıyorum. Memnunum ama mustela kullanıp çatlayanda var çatlamayanda. Lierac kullanıp çatlayanda var çatlamayanda. Önemli olan vücudu nemli tutalım çatlayacağı varsa çatlar. Ama belinize bacağınıza basen bölgenize de sürün bence oraların çatlaması genetik değil. 100 tllik üründen de kullandım 300 tllik üründen de. En çok memnun kaldığın Palmers Strech Marks. Bunu öneririm nem vermesi harika