Kızlar bugün 2 saat önce lavaboya gittim idrardan sonra su geldi idrar mı su mu bilmiyorum. Sonra tekrar gittiğimde yine aynı oldu ayağa kalktığım gibi hissettim ıslaklığı. Doktorumu aradım gel dedi suan eşimin işten gelmesini bekliyorum çok korkuyorum 😞 inşallah amniyon sıvısı falan değildir. Daha 21+6 yım 😞😞