Damlahtp bende kıbrısta yaşıyorum ama doğum için türkiyeye geldim. Ama orda kontrole özlen hanıma gidiyordum canım yakın doğu hastanesinde. O hastaneye güzel diyorlar fakat küvez yokmus sanırım Allah korusun küvezlik bir durum olursa devlete yolluyorlar. Bunu göz önünde bulundurarak seç hastaneni.