Sevdabugram canım yel için magnezyum kullanmalısın çok iyi geliyor hatta magnezyum, kalsiyum, çinko içeren hap kullanıyorum ben 18. Haftamda başlamıştı benimde kalça tutulmalarım doktorumun tavsiyesiyle alıyorum kesinlikle çok iyi geldi doktoruna söyleyip kullan sende.. bıçak gibi kesiyor çok şükür benim öyle oldu şuan 26. Haftamdayım